Swedes! Read this!


Cellsplitter

Member
Joined
Aug 2, 2003
Messages
195
Age
36
Location
Lysekil - Sweden
Website
Visit site
Jag vet att ni alla som har GP32 vill lika mycket som jag träffas någon stans där vi kan dela vår glädje av GP32 med varandra! Byta program, dela åsikter och sånt! Så jag undrar om det skulle kunna vara möjligt? Jag föreslår att vi ska mötas någonstans i eller nära Göteborg (jag bor 10 mil norr om Göteborg men många ”gp32-lovers” bor ju där). Kom igen! Skriv ner åsikter! :lol:
 
I think he is requesting swedes to meet up in Göteborg and share programs, and things like that.

:blink:
 
Cellsplitter posted on Sep 16 2003 at 04:53 PM said:
(jag bor 10 mil norr om Göteborg men många ”gp32-lovers” bor ju där).
Hvor bor du? Jeg kommer fra Halden (Norge), bor du 10 mil nord for Göteborg kan du ikke bo langt fra meg. :) Omkring Grebbestad? Strömstad?
 
Last edited by a moderator:
aemon posted on Sep 16 2003 at 08:00 PM said:
göteborg??? varför ska vi åka till sveriges baksida för... :p
stockholm låter väl bättre.. :)
hellre baksidan (göteborg) än själva skithålet (stockholm) ;D

Eller varför inte Norrköping? Ganska så i mitten av allting osv. :D
 
Last edited by a moderator:
Norrköping skulle ju kunna funka..
Mainframe osv hålls ju där snart..
(demopartyt Mainframe alltså)

---
mithris
 
qrt_ posted on Sep 16 2003 at 07:47 PM said:
Cellsplitter posted on Sep 16 2003 at 04:53 PM said:
(jag bor 10 mil norr om Göteborg men många ”gp32-lovers” bor ju där).
Hvor bor du? Jeg kommer fra Halden (Norge), bor du 10 mil nord for Göteborg kan du ikke bo langt fra meg. :) Omkring Grebbestad? Strömstad?
Jag bor i Lysekil
 
Last edited by a moderator:
Hunt vet att ni alla som har GP32 vill lika mycket som hunt traeffas någon stans more daer for vi kan dela vår glaedje av GP32 med varandra! Byta program, dela more åsikter och sånt! For Så hunt and RSR COM det skulle kunna vara moejligt? Hunt foereslår att vi ska moetas någonstans i more eller naera Goeteborg (hunt for boron 10 mil norr COM Goeteborg men många?gp32-lovers? boron ju more daer). Kom igen! Skriv more ner more åsikter


Ive translated some but I'll more
 
Hunt vet that yous all as had GP32 shall equal very as hunt traeffas any cessation more daer ago wes able divide ours glaedje of GP32 with each other! Exchange program , divide more opinion and sånt! Ago So hunt duck RSR COM the should kunna product moejligt? Hunt foereslår that wes ska moetas anywhere in more ors naera Goeteborg hunt ago boron 10 mile north Goeteborg but many? gp32-lovers? boron ju more daer ). Go ahead! Clerical error more down more opinion

well ill be....sorry that was gay(slaps himself in the head). I think its about some meet up 10 miles north of guten berg, somthing about hucking duck or its possibly a game. thats about it i cant translate it anymore
 
jag bor i göteborg.. åker till stockholm ungefär varannan månad. tror det är bäst med nån stor stad, de är billigare att åka tåg till och roligare att vara i.
hehe. förresten, har nån tips på vart man skaffar sitt smc ifrån? alla tar så satans mkt frakt :-/
 
Back
Top