Gpfinalwar 0.3 Beta


I found 1 bug

If i bay 20 units in the side menu and restarts the game when the units is on 10.
Then it still on 10 when I gets in the side menu again.

great work whet the 0.3 beta!!!
 
taubstumm posted on Apr 16 2004 at 07:48 PM said:
EDIT2 ( <_< ) : I guess its a bug.... The gamescreen is getting dark untill you almost cant se anyting.... and then it isnt getting brighter :unsure:
Thats night fading into day.
 
Last edited by a moderator:
Ok I'll check the code that makes the cycle, and for the loop thing...

Thanks everyone !
 
could some1 translate (german) this because i dont believe that if i write it in english that matkeupon will understand it:

hi matkeupon,
1. wenn man in C&C 2 eine Panzerwerkstatt gebaut hat konnte man einen Punkt auf die Karte setzen an dem die Panzer wenn sie produziert worden sind direkt hinfahren.... ich denke das wäre sinnvoll so waere die Basis nicht immer verstopft...
2. könntest du vielleicht irgendwie etwas einbauen so das man zb. in einer Gruppe Panzer und Jeps hat das man die nach Tüpen teilen kann, d. h. ich klicke z.B. zwei mal auf einen Panzer mit A so werden alle Panzer aufgerufen oder zwei mal auf einen Jep mit A so werden alle Jeps aufgerufen... es kann sein das es schon in der beta drin ist doch ich finde es nicht :rolleyes:
3. Es wäre nicht schlecht wenn man wegpunkte setzen könnte um z.B. eine bestimmte route abzulaufen unmd die zu überwachen..
 
GPnator posted on Apr 17 2004 at 02:07 PM said:
could some1 translate (german) this because i dont believe that if i write it in english that matkeupon will understand it:

hi matkeupon,
1. wenn man in C&C 2 eine Panzerwerkstatt gebaut hat konnte man einen Punkt auf die Karte setzen an dem die Panzer wenn sie produziert worden sind direkt hinfahren.... ich denke das wäre sinnvoll so waere die Basis nicht immer verstopft...
2. könntest du vielleicht irgendwie etwas einbauen so das man zb. in einer Gruppe Panzer und Jeps hat das man die nach Tüpen teilen kann, d. h. ich klicke z.B. zwei mal auf einen Panzer mit A so werden alle Panzer aufgerufen oder zwei mal auf einen Jep mit A so werden alle Jeps aufgerufen... es kann sein das es schon in der beta drin ist doch ich finde es nicht :rolleyes:
3. Es wäre nicht schlecht wenn man wegpunkte setzen könnte um z.B. eine bestimmte route abzulaufen unmd die zu überwachen..
hi matkeupon,
1. a "set rally point" function would be nice, like in C&C 2..
2. it would be kool if you could doubleclick with A on (for example) tanks or jeeps, and so all units of tanks or jeeps (depends on what choosed) will be selected.
3. (cant translate that :) )
 
Last edited by a moderator:
3. hm i think its called waypoints... cold u plz addon waypoint support... for secure an area or so....
 
Those are good suggestions thank you GPnator (and Wolfsclaw also).

Waypoints to secure an area would mean a new action for the units, but as I made room for some in the side menu, I guess I'll try to add this...

Double click may also be tricky for gameplay, but maybe on the B button I could try to add this and see.

Thanks again for your suggestions.
 
Back
Top